rabon: Min åsikt är att jag tror va liga röd/vita tröjjor/t-shirts med logga och namn & nummer på spelare i truppen säljer bättre en det som finns nu. Och varför i te sälja replicor med kända lirare ifrån Timrå? Behöver väl inte alltid vara från årets trupp. Hur många skulle inte köpa en ZETTERBERG, eller PETTERSSON eller varför inte SVEDBERG replica?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och varför i te sälja replicor med kända lirare ifrån Timrå? Behöver väl inte alltid vara från årets trupp. Hur många skulle inte köpa en ZETTERBERG, eller PETTERSSON eller varför inte SVEDBERG replica?