hockey_21: Jo men skall halva ligan stanna hemma då tänkte du? Menar mest hur det skall funka om det bryter ut i flera lag. Skall man skjuta upp matcherna hela tiden då?
Sputnik: Otroligt svår fråga att svara på . 25 dagar kvar till första match och fler vänskaps matcher skall spelas .
Hur många lag skall ha smittas för att serien skall ställas in och det inte går att slutföra den . Hur många matcher kan skjutas upp . Mm ...finns tusen frågor till Men Hockeyförbundet måste redan nu ha löst detta senario Skulle vara kul att få ta del av dessa beslut som tagits .
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.