Inlägg: 2078546
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Fasen vad snygga de nya matchtröjorna är. Frugan tog en vit och jag en röd, ska skicka efter ett par halsdukar med nu.
Bara hoppas man kommer få ha dom på sig live också.
Bara hoppas man kommer få ha dom på sig live också.
+ 3
Tråkigt om alla måste vara utanför .