Hank: Glöm inte hur domarsverige konstant rosas därinne hos nolaskogsarna! Jag har nog aldrig stött på en supporterskara som haft sånt överseende med att domarna också är mänskliga med allt vad det innebär.
Nej sanna mina ord, i modoboken hyllas alltid motståndare även när de är kritiska mot modo. Vilka riktiga hedersknyfflar de är däruppe i tofflornas stad!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nej sanna mina ord, i modoboken hyllas alltid motståndare även när de är kritiska mot modo. Vilka riktiga hedersknyfflar de är däruppe i tofflornas stad!