Villervalla: Jag kommer i alla fall inte kräva en spänn tillbaka på mitt säsongskort. Hoppas fler känner att de har den möjligheten. Kanske nåt som supporterklubben skulle kunna göra nån grej av?
Hassan: de stora pengar klubbarna får in är ju sälja lösa biljetter. Förhoppningsvis är det många som köper "soffbiljetter" kanske även på bortamatch. Men bryter man serien mitt i så spelar det ju ingen större roll.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.