Villervalla: Självklart är det så. Men det finns ett symbolvärde i supportrars aktioner.
Sedan är ju roffarmentaliteten hos SHL det som i slutändan kommer döda all annan konkurrens. Nu råkade en pandemi kanske hinna före och dödade även SHL. Fast med det här systemet för resursfördelning som redan finns är möjligheten för alla andra lag att konkurrera med SHL-lagen dödsdömd. Det är bara en fråga om tid.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sedan är ju roffarmentaliteten hos SHL det som i slutändan kommer döda all annan konkurrens. Nu råkade en pandemi kanske hinna före och dödade även SHL. Fast med det här systemet för resursfördelning som redan finns är möjligheten för alla andra lag att konkurrera med SHL-lagen dödsdömd. Det är bara en fråga om tid.
Walking the green mile.