+ 1
Inlägg: 2082385
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Perreman: Håller med dig fullständigt , det är detta som jag har försök att påpeka ett tag men det har inte köpts fullt ut .
Men det kommer bli bätte en dag även om det känns långt borta ..
Men det kommer bli bätte en dag även om det känns långt borta ..
Sv: Apropå nånting...
Perreman: Men den som lyssnade på Nubbens snack i andra pausen i gårdagens match, kan känna sig ganska lugn vad gäller Timrå iallafall.
Nubben bedyrade att Timrå IK kommer att överleva denna vinter oavsett.
Nubben bedyrade att Timrå IK kommer att överleva denna vinter oavsett.
+ 12
MEN! Det är värt att tänka in att skulle vi totalt bortse ifrån ekonomiska och sociala aspekter och liknande så hade vi nog alla velat göra allt för att slippa skiten.
Som det är nu kommer vi antagligen se en långdragen historia med ökad spridning i vinter. Det är i alla fall vad jag tycker/tror, som jobbar på vaccin mot Covid.