Sputnik: Ja så kan man ju också resonera, men man kan inte klandra folk som vill ha tillbaka sina pengar heller, det är en produkt man köper som man inte får.
Synct: Produkt och produkt. Låter som SHL slipssnissarna det där. 😉
För mig handlar det om klubben i ens hjärta, det man lever lite extra för. Det röda blodet rinner i ens ådror liksom. Vi alla representerar Timrå, vare sig det är på isen eller läktarna. One big family så att säga. 💪
Inte så att Timrå i dagsläget kan styra så mycket över Corona och dess effekter på säsongen heller. Hoppas alla väljer att efterskänka om det visar sig så illa att säsongen ställs in..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer