Matsg: Alltid detta Löven högst upp, nånting säger mig att Löven inte kommer vara som ifjol. Lika överlägsna. Dom har mycket press på sig, alla lag kommer att vilja slå dom. Sen pyser NHL spelarna i höst, då ska dom in med nya spelare i truppen, spela ihop sig med mera. Kan bli oroligt i Björklöven. Timrå är laget som kommer vinna serien i år. Kom ihåg vart ni läste det först nu gott folk.✌😊
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer