Sputnik: Ett helt vilt förslag, låt alla som vill få spela i SHL. 240 lag, sen lottar man vilka som möter vilka. Alla får dela lika på TV-pengarna, så man får typ 20 lax var.
Obs! Ironi.
Kalla mig gammalmodig men det är något fint med upp OCH nedflyttning. Sedan att typ Vita Hästen och Södertälje lånat in alla som varit i USA, trots att pengarna är slut.... ja det är ju deras problem.
Fattade det som att idag skulle Timrå IK bestämma, hur de 50 biljetterna skulle fördelas på säsongskortsinnehavare inför premiären...kanske missförstod?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer