1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614859 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2083285

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Hassan: Vanligtvis high Chaparall förslag, håller med. Men tycker det vore en bra kompensation för flera lag som blev blåsta förra säsongen. Speciellt vi Björklöven och Modo som hade slagläge...

Svarskommentarer

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Sputnik: Kan köpa den känslan. Men jag är så jävla avigt inställd till SHL-pamparna att jag inte vill flyttas upp som nåt ”stockholmsleksand”. Jag vill fan gå upp som mot Karlskrona, ingen jävla friplåt, ingen jävla grinolle-mentalitet. Hjälm in och 2-0, vackrare än så blir det inte.

Hälsningar Motsträvig norrlänning

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer