Mike Keenan: det går inte göra nån analys av en premiärmatch, hafsigt spel från båda hållen. Nu hade Löven lite mer flyt. Timrå kommer komma igen och bli mycket bättre.
Tikkare: jag håller med. Premiärmatch är premiärmatch. Dålig tajming från båda lagen och Löven har ett extremt sparkapital i alla spelare som sprang och gömde sig i dagens match. Rahimi, plant, Viklund och Selin var stabila. Övriga behöver se sig i spegeln och lyfta sig rejält. Lövenspelarna var in5e direkt nöjda med spelet heller liksom Timråiterna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.