TIK1928: Jösses vad Björklöven rör upp känslor. Där snackar vi sågning! Kul, betyder väl att vi äntligen lyckats göra något bra i klubben. Senaste 20 åren (minus ifjol) har ju annars varit ren missär för Löven. Bland de sämst skötta elitklubbarna, alla kategorier, om man nu ska vara objektiv.
Vad gäller årets säsong så är det alldeles för tidigt att dra några växlar än. I ärlighetens namn en ganska tam match ikväll från vår sida. Ödmjukhet lönar sig i längden, det håller jag med om. Synd att det dröjer ända till årsskiftet tills vi möts igen.
goleafs: Nä, det är inte Löven som rör upp känslor, det är ni supportrarna( vissa av er) som är sjukt oödmjuka och kommer in hit efter en vinst och drar igång..
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad gäller årets säsong så är det alldeles för tidigt att dra några växlar än. I ärlighetens namn en ganska tam match ikväll från vår sida. Ödmjukhet lönar sig i längden, det håller jag med om. Synd att det dröjer ända till årsskiftet tills vi möts igen.
Lycka till framöver!