I hockey dömer vi efter 3 kriterier!! Uppenbar,fördel o skada! Och i graderna på utvisningstrappan.. Normalnivå dvs 2 min Vårdslös Större + Game misconduct Våldsam Match Penalty ” Blommans ” Butt-Ending träffar.. Inget försök dvs Dubbla mindre + misconduct Utan han träffar Vårdslöst dvs Större + Game misconduct penalty! Inte mycket att prata bort och så jävla onödigt utav en sådan rutinerad spelare! Kunde kostat oss trean ikväll!! Mvh Domarbasen
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.