Woody Jokinen: förutom Dahlén som är ”för bra” för detta lag så tycker Jag att JJ och Hartman har varit bästa spelare de här matcherna. Svensson tätt efter också. Uppspelen funkar inte riktigt, som vanligt?, men med JJ i mål känns det ändå tryggt. Saknade den känslan med både Svedberg och bratten tbh.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...