1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2090445

Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: förutom Dahlén som är ”för bra” för detta lag så tycker Jag att JJ och Hartman har varit bästa spelare de här matcherna. Svensson tätt efter också. Uppspelen funkar inte riktigt, som vanligt?, men med JJ i mål känns det ändå tryggt. Saknade den känslan med både Svedberg och bratten tbh.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Linkovich: Glöm inte Madsen, otrolig på att läsa spelet. Sen tycker jag också att Lundin är en riktigt duktig tvåvägscenter. Det är väl backsidan som behöver snäppa upp lite. Hade hoppats mer på Fille och Ragnar! Men lilldidrik, Lerebäck var bra igår!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...