1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2091681

Sv: Apropå nånting...
Woody Jokinen: Ja och som det nämts förut så finns det ställen som under hela pandemin haft fler besökare än 300 personer, detta lär knappast ha någon påverkan såvida inte viruset blir extra aktivt av t.ex. ljud av skridskoskena mot is.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: dom här reglerna är ju så idiotiska så det finns inte! Samtidigt har folk legat som sälar på badplatserna i sommar. Tunnelbanan och pendeltågen är fullsmockade av människor. Ikea och varuhusen där pågår ruljansen på som vanligt. Inga restriktioner där inte.! Men en arena som tar 6000 pers där får bara 300 vara. Och NU då pandemin ökar igen. Då tillåter regeringen en ökning av publiken..Upp och ned vända världen!! AVGÅ ALLA!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer