1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2091799

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: dom här reglerna är ju så idiotiska så det finns inte! Samtidigt har folk legat som sälar på badplatserna i sommar. Tunnelbanan och pendeltågen är fullsmockade av människor. Ikea och varuhusen där pågår ruljansen på som vanligt. Inga restriktioner där inte.! Men en arena som tar 6000 pers där får bara 300 vara. Och NU då pandemin ökar igen. Då tillåter regeringen en ökning av publiken..Upp och ned vända världen!! AVGÅ ALLA!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: Corona effekt=Lottade matcher på powerplay Oskarshamn fick segern mot Linköping o där blåste man en femhunka!!!! Jävla sk......t!!👿👿👿

Sv: Apropå nånting...
Tikkare: "Ibland undrar man om man bor i ett land eller i ett skämt" / Arne Anka

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...