Inlägg: 2101810
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8839}: ser man bara på ekonomin blir väl inget bättre med nedstängning. Löner, arenahyror mm försvinner ju inte när serier stoppas. Linköping m.fl. lag har ju kommit tillbaka efter utbrott...det är väl bara att gilla läget och pussla med uppskjutna matcher.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{8839}: Jag bemötte endast att han skrev att det var värre nu, inget annat eller hur?
Att stänga serierna beror på coronans framfart i samhället och hur klubbarna klarar sin ekonomin .