1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2101824

Sv: Apropå nånting...
{8839}: ser man bara på ekonomin blir väl inget bättre med nedstängning. Löner, arenahyror mm försvinner ju inte när serier stoppas. Linköping m.fl. lag har ju kommit tillbaka efter utbrott...det är väl bara att gilla läget och pussla med uppskjutna matcher.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ja det mesta idag gäller ekonomi, men en sak som inte går att köpa för pengar..liv och hälsa. jag tillhör seniorerna och har i hela mitt liv haft hockeyn som mitt stora intresse. Jag önskar att denna pandemi kunde få ett stopp. Nu sitter man hemma och ser matcher på TV, men nog vore det roligare om man en dag kunde besöka en Arena och få se hockey live. Jag känner en stor oro att detta kan gå väldigt lång, vilket jag inte hoppas. Så om jag får välja, så väljer jag hellre hälsan framför allt annat.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer