1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2101829

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ja det mesta idag gäller ekonomi, men en sak som inte går att köpa för pengar..liv och hälsa. jag tillhör seniorerna och har i hela mitt liv haft hockeyn som mitt stora intresse. Jag önskar att denna pandemi kunde få ett stopp. Nu sitter man hemma och ser matcher på TV, men nog vore det roligare om man en dag kunde besöka en Arena och få se hockey live. Jag känner en stor oro att detta kan gå väldigt lång, vilket jag inte hoppas. Så om jag får välja, så väljer jag hellre hälsan framför allt annat.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hanzon: Vi kommer att spela så länge det går! Timrå IK är en klubb som tar sitt samhällsansvar på största allvar vilket innebär att vi vidtar alla åtgärder som krävs för att minska smittspridningen.

Sv: Apropå nånting...
hanzon: Klart att alla väljer hälsan. Oavsett om det var du, Foppa, Widebro eller Sture som ville fortsätta i våras så blir det ju ändå lustigt i sammanhanget när det nu är annat ljud i skällan

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer