1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2108523

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
Andersson: nä, han borde stänka in några retroaktiva puckar i 3e.

Som sagt, bara släppt till 8 skott på mål. Borde ju tyda på hyfsad kontroll i egen zon, men siffrorna ljuger lite. Spelet utan puck är prickfritt, men fan vad man spelar fast sig själva. Saknar den där Oskarshamns-lösningen man kört tidigare, med inspel till spelare framför egen kasse. Nu ser allt helt osynk ut.

Men, det kan vi - just nu - sortera in under avd Lyxproblem. Det är en förjävla ynnest att vara timråit nu. Det bara rullar på. Känns som att det var evigheter sen vi ens var nära att förlora en poäng. Hockeypulsen ligger konstant på 5-över-vanligt-soffhängstempo. Hockey som feel-good-mys.

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
Bragd-Birger: Avd Lyxproblem kan man lugnt säga. Tycker att vi gör en högst medioker match... på gränsen till dålig... ändå så sitter man lugnt med vilopuls i soffan o pillar naveln o käkar praliner.

Sv: Mora IK - Timrå IK 2020-12-05
Bragd-Birger: Vilken härlig komentar!!! Den gjorde att man blir tårögd o varm i den röda Timrå själen!!👍👍👏👏

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer