Bragd-Birger: Avd Lyxproblem kan man lugnt säga. Tycker att vi gör en högst medioker match... på gränsen till dålig... ändå så sitter man lugnt med vilopuls i soffan o pillar naveln o käkar praliner.
Olli Hahl: måste säga att Mora har blivit ett riktigt grislag med efterslängar och armbågar. Inte helt oväntat inträffade det ungefär samtidigt som ängeln Wernblom signade på för den klubben.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer