1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2110254

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-12-09
– Jag säger fel i intervjun, det är Hartmann som sitter med skridskorna uppe på sargen och tycker att han är jäkligt skön och i princip sitter och hånar oss, säger Eriksson till HockeyNews.se

I PRINCIP?! 🤷😂

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2020-12-09
roger_sundsvall: Två saker.

Ett! Daggen har ju onekligen bevisat sig vara oerhört lättpsykad, framför allt när laget är i underläge. Det kommer såklart utnyttjas av alla retstickor in absurdum nu. Kanske blir nya grejen till och med. Sitt och se skön ut-gliringen.

Två! Det som behöver skickas är väll ändå socker? För han är ju extremt "salty" som kidsen säger.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...