Ett! Daggen har ju onekligen bevisat sig vara oerhört lättpsykad, framför allt när laget är i underläge. Det kommer såklart utnyttjas av alla retstickor in absurdum nu. Kanske blir nya grejen till och med. Sitt och se skön ut-gliringen.
Två! Det som behöver skickas är väll ändå socker? För han är ju extremt "salty" som kidsen säger.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ett! Daggen har ju onekligen bevisat sig vara oerhört lättpsykad, framför allt när laget är i underläge. Det kommer såklart utnyttjas av alla retstickor in absurdum nu. Kanske blir nya grejen till och med. Sitt och se skön ut-gliringen.
Två! Det som behöver skickas är väll ändå socker? För han är ju extremt "salty" som kidsen säger.