{9255}: modorövarna ska ju vaska denna säsong så då är ju harju ett kap 😄 Är man på samma nivå som väsby och har en sportchef som kan damhockey så förstår man ju uppgivenheten.
{9037}: Ja modo kommer få det kämpigt om man inte täcker upp mer efter NHL lånen dragit, det kommer absolut inte räcka med Harju, modo har en väldigt oviss säsong kvar, slår värvningen/värvningar man gör nu och framöver ut väl då lirar dom slutspel, om inte så riskerar dom kval neråt känns det som.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.