1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2116065

Sv: Apropå nånting...
Så här dagarna innan jul tycker jag att vi ska ägna en tanke till de som ej kan se ljuset. Alla som inte riktigt kan ta beslut eller har svårt att se klarhet igenom dunklets i rättvisans skimmer. Jag vill att vi ägnar en tanke åt zebrahelvetet i senaste matchen mot Almtuna som likt Brutus sticker en kniv i sidan på NHL-Reinhart då han ej mäktar med att ta en utvisning på almtunabacken med 15 sekunder kvar av matchen där han gör sig skyldig till 1 slashing, 2 fasthållningar bara för att sedan ta ut Lundin i försvarszon med fyra sekunder kvar.

Godheten övervann och vi vann matchen men det där hade kunnat bli årets skandal.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.