Haha Lückner har återigen hittat in i varför han är Sveriges största tomte.
"Solklar crosschecking från Svensson" skönt att man kan ha Jimmy Hamrin på radion som kommenterar istället, samtidigt galet att Jimmy klarar av att vara mindre biased. Med tanke på sin enorma timråkoppling. Har det att göra med heder och ärlighet?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Haha Lückner har återigen hittat in i varför han är Sveriges största tomte.
"Solklar crosschecking från Svensson" skönt att man kan ha Jimmy Hamrin på radion som kommenterar istället, samtidigt galet att Jimmy klarar av att vara mindre biased. Med tanke på sin enorma timråkoppling. Har det att göra med heder och ärlighet?