{9037}: tyvärr sviker ju vår offensiv när vi behöver den som mest. Att man släpper in ett mål mot löven är väl ok, dom är ett bra lag. Men att man bara lyckas göra 1 mål på 2,5 period är ju bedrövligt. Lika uddlöst som mot hästen.
{9037}: Känns ofta som Timrå blir för ängsliga och inte kan spela 60 min utan att bry sig om vad det står i målprotokollet. Samma sak när vi lett med 4-5 mål och tappat allt i tredje.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer