Ja, vi får svårt i egenzon ibland. Nyckel är att vi även tappar mittzon för snabbt. Backar hem till egna blålinjen och blir stillastående. Vilket även gör att vi tappar snabba spelvändningar.
Hur som helst. En underbar seger och äntligen vinst mot löven ✌️
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ja, vi får svårt i egenzon ibland. Nyckel är att vi även tappar mittzon för snabbt. Backar hem till egna blålinjen och blir stillastående. Vilket även gör att vi tappar snabba spelvändningar.
Hur som helst. En underbar seger och äntligen vinst mot löven ✌️