Sputnik: Skada på Lofquist tydligen så han åker hem till Usa för rehabilitering. Nåja Kentää hade väl suttit och dreglat och betalat feta cash annars. 😋
Sputnik: ”Alexander Wiklund kritist över dommarnivån i matchen mot Timrå”
Jävla pajas lag.. står och grinar över hur dommarna favoriserar Timrå i tv rutan, wallson ville inte ens komma och ta snacket med studion. Grinar över att filmar för att slydda sig eget lag som HELT uppenbart filmar
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer