{8671}: Försöker jag mig på att vara objejtiv så tycker jag inte att vi blev missgynnade av domarn. Kanske lite gynnade t o m. Sett över 60 minuter tycker jag dock inte något av lagen bör lasta domaren för resultatet.
sargad: Man kan väl säga att Björklöven blev gynnade av nivån i första perioden. Om de inte tillåtits att haka, slasha och interfera så mycket hade vi gjort flera mål. Men den nivån gällde åt båda håll.
Jag tyckte det var en rätt ok domarinsats. Björklöven väldigt vana att få fördelar och ser allt annat som en dålig domare.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer