Rytter: du har säkerligen helt rätt i att det är 102!
På något sjukt sätt känns det inte riktigt som vi nått toppen snarare än någon botten i närmaste sikte, prestationsmässigt. Färgad av klubbhjärta är man ju dock skall tilläggas men känslan är ändå att man hittills bara gjort det som krävs i många matcher, upplever att det finns mer att hämta, framförallt i det taktiska.
Just nu är det ganska lätt att vara Timråsupporter men har varit med tillräckligt länge för dra några större växlar av det, även om man kanske kan njuta lite för stunden. Efter berget kommer bajsdalen! Och det slår aldrig fel!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
På något sjukt sätt känns det inte riktigt som vi nått toppen snarare än någon botten i närmaste sikte, prestationsmässigt.
Färgad av klubbhjärta är man ju dock skall tilläggas men känslan är ändå att man hittills bara gjort det som krävs i många matcher, upplever att det finns mer att hämta, framförallt i det taktiska.
Just nu är det ganska lätt att vara Timråsupporter men har varit med tillräckligt länge för dra några större växlar av det, även om man kanske kan njuta lite för stunden.
Efter berget kommer bajsdalen! Och det slår aldrig fel!