Kvadruppla negationer: Jag tror inte Timrås sista mål inte skulle ha dömts som mål då Timråspelaren inte hade hunnit upp pucken om han inte blivit fälld.
Innebörden är alltså att Timrå skulle ha gjort mål då Timråspelaren hade hunnit upp pucken om han blev fälld?
Det här är ju helt felaktigt vad avser kronologi: " Wiklund hade inte ens öppnat käften när han fick två minuter i slutet av matchen "
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad är det för kvalitet på texten?!
Kvadruppla negationer:
Jag tror inte Timrås sista mål inte skulle ha dömts som mål då Timråspelaren inte hade hunnit upp pucken om han inte blivit fälld.
Innebörden är alltså att Timrå skulle ha gjort mål då Timråspelaren hade hunnit upp pucken om han blev fälld?
Det här är ju helt felaktigt vad avser kronologi:
"
Wiklund hade inte ens öppnat käften när han fick två minuter i slutet av matchen
"
Is he high on leafs?