1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2117547

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2020-12-27
Rytter: Ja det blir ju bara parodi hela allting, klart vi fans kan gnabbas som du säger det hör till, vi vet ju allihopa nu även ni hur det är när det går tungt, jag känner mig iaf väldigt ödmjuk för vi är inte Frölunda eller Färjestad, vi kommer få skåda skitsäsonger igen vi med, begriper bara inte hur löven blivit så arroganta som, inte utrett jack shit än precis som oss, deras juniorlag tex när var dom i nationella senast ens? Anser att det skulle vara katastrof om vårt j20 skulle åka ur, vi är sämre än er där men föreningen förstår värdet av att ha ett j20 lag i högsta serien och många sliter fantastiskt med mindre medel för att ungdomarna ska ha det gött och kunna utvecklas, löven förbryllar mig väldigt mycket, deras klubbdirektör vill jag endå ge ros han verkar som en vettig människa iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer