Nån som nämnde Forsling och Djoos innan. De var ju uppsatta på Wavers, Forsling till Florida och Djoos till Detroit. Visst är Marknaden späckad till viss del, men tror inte vi kommer kunna drömma om spelare i den klassen..
Nästan förövrigt man önskat att det fortfarande skulle vara 2 platser att spela om i kvalet denna säsong. LHC hade nog svajat rejält över att möta ett Timrå i medvind..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...