1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2124897

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det var jag som nämnde dom.
Dream on... mao 🤣

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Ja som andra också nämnt, LHC och Hv är inte lag/föreningar som har vana av negativa kval i modern tid i allafall. S J U K T mycket det handlar om för dessa föreningar och jag tror det skulle kunna bli ökenvandring deluxe med tanke på att degradering inte finns på kartan i dessa föreningar som sagt.

Nu får lagen i SHL äta upp att man gick med på att försvåra vägen att gå upp istället för att behålla 2 platser och förenklat vägen upp om man nu åker ur. Nu kan det bli döden för vissa föreningar nästan att åka ur..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...