{297}: Håller med. Sen kan jag tycka att alla supportrar för "topplag" ska få känna hur det är i allsvenskan. Mycket roligare att fira framgångar när man tidigare upplevt motgångar.
Jalapeno: Absolut! Skulle inte vilja byta plats med frölundasupportrar tex. trots alla deras sportsliga framgångar måste det vara ett oerhört fattigt supporterliv. Misären och motgångarna är en del av livet.
Har aldrig förstått dom som tex. hejar på Barcelona eller Real Madrid. Måste var som att typ heja på...Apple eller Facebook?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...