1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2125120

Sv: Apropå nånting...
Jalapeno: Absolut! Skulle inte vilja byta plats med frölundasupportrar tex. trots alla deras sportsliga framgångar måste det vara ett oerhört fattigt supporterliv. Misären och motgångarna är en del av livet.

Har aldrig förstått dom som tex. hejar på Barcelona eller Real Madrid. Måste var som att typ heja på...Apple eller Facebook?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag håller på Arsenal i fotboll och kan säga att allt utom 1a är ett misslyckande och är du under topp 4 så är säsongen en katastrof. Så du kan ju tänka dig hur kul det är. Medans bara att Leksand ligger på 6e plats efter 30 matcher ger mig en otrolig lycka.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...