1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2125121

Sv: Apropå nånting...
{297}: Jag håller på Arsenal i fotboll och kan säga att allt utom 1a är ett misslyckande och är du under topp 4 så är säsongen en katastrof. Så du kan ju tänka dig hur kul det är. Medans bara att Leksand ligger på 6e plats efter 30 matcher ger mig en otrolig lycka.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jalapeno: jämför då det med ert ”omöjliga” avancemang mot Modo eller vårt mot Karlskrona där vi vänder 3-1 i matcher. Kan tycka att supportrar till Frölunda, Brynäs eller Färjestad borde vara avundsjuk på sånt. Kan inte tänka mig att slutspelet i SHL är i närheten av lika spännande för dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...