Heisenberg: Tror att freddan håller fjärdelinan intakt eftersom det varit Timrås bästa lina senaste matcherna. Och om man ser till sensate matchen så låg snittiden på dessa tre herrar på 13 min ungefär, de kommer med andra ord snarare att matchas som en tredjeline. Att stopp in Gretzky i första känns mest som ett experiment, och att trycka in JD bredvid Olofsson är nog för att få igång den sisnämnde. Om matchinledningen ser kass ut lär vi snabbt falla tillbaka till vanliga kedjor
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att stopp in Gretzky i första känns mest som ett experiment, och att trycka in JD bredvid Olofsson är nog för att få igång den sisnämnde.
Om matchinledningen ser kass ut lär vi snabbt falla tillbaka till vanliga kedjor