Heisenberg: Walli sett till form , absolut . Kanske dock mer akut att få igång Olofsson eftersom han trots allt förväntas göra mer poäng än Walli , som i sin tur iaf borde höjas till kedja 2
Andersson: Vi har försökt "få igång" Olofsson i flera år nu. Aldrig förstått hans storhet. Han var helt okej i kvalet mot Karlskrona men utöver det ser jag faktiskt ingen utveckling. Mitt tålamod med honom är slut.
"Snart lossnar det" tycks man läsa om honom inför varenda säsong.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer