Heisenberg: Skillnad på Hållanders och Olofssons utveckling om man säger så. Tyckte det där och då faktiskt var ett smått "rån" att Olofsson fick guldgallret före Hållander.
Sputnik: Olofsson måste upp i nogrannhet och närvaro, trots ett år i SAIK där jag förmodar att kravställningen är väldigt hög, så känns det ofta fortfarande väldigt valpigt, kanske just han som skulle behövt ett år med Bulan i Luleå. Eller så är det så att man fick mindre istid av en anledning, vek ner sig och sen valde att fortsätta på samma spår .. Hur som helst, just nu är han inte bra.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.