1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2127389

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Knylan: Mot Västervik behöver vi vara påslagna från start och hellre jobba 100% i period 1 och kanske period 2. Inte som brukligt med Timrå att vi blir bättre ju längre matchen lider. Kan vi kliva av första perioden med ledning så tror jag vi tar det här. Får dom spela på ledning har vi problem.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
{297}: Västervik är en riktigt svår match. Dom har dock dominerat mot AIK, Modo o Löven men torskat ändå. Rättvist? Absolut inte men dom har svårt att få dit pucken.
Tror på en riktigt målsnål match som går till förlängning... Vi snackar ju om att den bästa målvakten möter den absolut bästa målvakten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.