1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2127647

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
{297}: Helt värdelöst, när släpper svackan!?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
TimraStockholm: Nej. Helt värdelöst är det såklart inte. Uselt PP och alla vet att de kan mycket bättre. Jag minns att snacket gick likadant ifjol vid den här tiden. Vi har redan sett vad de kan. Det kommer nog att se ut så här en månad till. Jag skulle vara mer orolig om de hade toppform nu.

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Man tappar allt som heter beslutsamhet så fort det blir powerplay. Otroligt dåligt!


Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
TimraStockholm: Världens sämsta PP.
Provocerande uselt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.