1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128018

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Olli Hahl: Upprop till samtliga: Nyp er i armen. För det här kommer vi (åtminstone inte jag) uppleva igen i vår livstid. Serieledare med åtta poäng och FEM matcher mindre lirade.
O V E R K L I G T ! Njut!
Somna bokstavligen med tabellen på näthinnan

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
sargad: Hehe man är ju knappt nervös inför matcherna nuförtiden. Kan ju förstå att det är tufft för grabbarna att tagga till i varje match med detta försprång och kommande slutspelsupplägg..

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
sargad: ne det här är fan lite unikt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.