Timråhej: Otroligt intressant tycker jag. Killen blev klar i måndags och har nu snittat omkring 20 minuter på två matcher. Hetluft, deluxe. Han försöker ständigt göra något kreativt med pucken och fick ändå iväg tre skott på mål ikväll, varav två slagga som mycket väl kunnat leta sig in (minns inte riktigt det tredje skottet?). Innan den här tvåveckorssejouren är slut så kan jag tänka mig att det är han som står på backplats i PP1. Inte för att Albin Carlson gör bort sig eller är dålig på något sätt, men det känns betydligt mer intressant att se vad Lindelöf kan åstadkomma från den positionen, i den där omgivningen.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.