Jåkkinen: Mer Dahlén som har en svacka sen ett tag. När han vaknar kommer vi ha 2 riktigt farliga kedor istället. Svårare för motståndare att plocka bort än en enskild kedja eller spelare. Men enligt TD så har vi ju inte så bra målvakt. När J.J nollade "seriens bästa målvakt" så flyttas fokus nån annanstans. 😋
Jag älskar Jonathan Dahlén. Men var det någon mer än mig som tyckte att det var riktige Jonte speciellt i andra perioden igår? Då hade han en ruggig skridskoåkning och växlade upp och var lurig med pucken. Jag har saknat det i ganska många matcher även om han producerar poäng. Men speciellt i andra perioden igår tyckte jag det var Jonte till hundra procent, även om det inte blev några poäng.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.