1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2128249

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Bragd-Birger: Jag är både för och emot att Jonte lägger mer energi på defensiven, på bekostnad av offensiven. Jag fattar att det är detta som alla säger till honom att han måste träna på för att ta steg uppåt. Men frågan är vad han kan utvecklas till offensivt om han får spetsa till den ännu mera, i ett lag där han kan få den rollen.
Ingen jämförelse i övrigt, men Gretzky la inte mycket tid i defensiv zon under sina matcher....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Kulltorp: nä, hade Jonte haft samma offensiva talang som Gretzky och Ovetchkin hade han med fördel kunnat fortsätta vägra åka över egen blå.

Sv: Timrå IK - Västerviks IK 2021-01-15
Kulltorp: Nej, inte så att defensiven är Ovechkins starkaste signum heller precis..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.