Jose har ju förklarat att han behöver tid på sig, stackarn hade ju inte fått träna mer än 4 pass med laget och inte varit på is. Sedan är det väldigt orättvist, löven är ju bara nedtränade och köra strategin att träna ner sig en halv säsong.
Vänta bara i slutspelet då dem släpper upp träningen, då kommer dom gå igenom allt helt rent och Besse kommer snitta 3p/match.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jose har ju förklarat att han behöver tid på sig, stackarn hade ju inte fått träna mer än 4 pass med laget och inte varit på is. Sedan är det väldigt orättvist, löven är ju bara nedtränade och köra strategin att träna ner sig en halv säsong.
Vänta bara i slutspelet då dem släpper upp träningen, då kommer dom gå igenom allt helt rent och Besse kommer snitta 3p/match.